M-am uitat peste analizele cost beneficiu pe care le-am facut pentru IT – doar pe astea pot sa zic ca le fac intr-un mare fel, profesionist si normal la cap, nu pe altele… si am realizat ca, pe masura ce m-am specializat, ele au scazut… ca numar de pagini si au devenit mai consistente.
Lucrarea respectiva – tzeapa – a fost o astfel de analiza… In mod normal, pentru ca documentul sa fie complet, explicit, sa dovedeasca intelegerea proiectului si a beneficiilor sale, ar fi trebuit sa fie cel putin de 50 de pagini… o parte descriptiva, complexa, reluand o scurta descriere tehnica din SF si PT si una de analiza financiara si economica…
Rugamintea clientului meu a fost: cat mai putine tabele si nu mai scrie si tu atata!
Inteleg ca e criza, dar hai sa nu ne scumpim la malai (adica la hartia de imprimanta)… Vorbim totusi despre un proiect a carui justificare trebuie sa vina dintr-o analiza cuprinzatoare… Sau cel putin, asa credeam eu…
Va intreb si eu, cat costa o analiza cost-beneficiu, facuta in 3 zile (ca ardea), la un standard normal la cap?
2 Comments on “a scrie pentru a scrie… sau de ce ne place cantitatea…”
You can track this conversation through its atom feed.
Chiar ma gandeam ca nu ai mai scris de ceva timp… simteam eu ca trebuie sa apara 1-2 articole interesante 🙂
Posted on 5 iunie 2009 la 1:22 pm.
Va intreb si eu, cat costa o analiza cost-beneficiu, facuta in 3 zile (ca ardea), la un standard normal la cap?
La întrebarea asta numai tu ai răspuns…
Pot să-ți dau un sfat: stabilește un onorariu/tarif orar, vezi câte ore lucrezi, totul X spor de urgență (dacă arde, arde-l) – DAR COMUNICĂ DE LA ÎNCEPUT TOATE CONDIȚIILE și nu te apuca de treabă până nu ați bătut palma!
Mult succes!
P.S. Ar trebui să semnez PĂȚITU’
Posted on 6 iunie 2009 la 12:41 pm.