M-am uitat peste analizele cost beneficiu pe care le-am facut pentru IT – doar pe astea pot sa zic ca le fac intr-un mare fel, profesionist si normal la cap, nu pe altele… si am realizat ca, pe masura ce m-am specializat, ele au scazut… ca numar de pagini si au devenit mai consistente.

Lucrarea respectiva – tzeapa – a fost o astfel de analiza… In mod normal, pentru ca documentul sa fie complet, explicit, sa dovedeasca intelegerea proiectului si a beneficiilor sale, ar fi trebuit sa fie cel putin de 50 de pagini… o parte descriptiva, complexa, reluand o scurta descriere tehnica din SF si PT si una de analiza financiara si economica…

Rugamintea clientului meu a fost: cat mai putine tabele si nu mai scrie si tu atata!

Inteleg ca e criza, dar hai sa nu ne scumpim la malai (adica la hartia de imprimanta)… Vorbim totusi despre un proiect a carui justificare trebuie sa vina dintr-o analiza cuprinzatoare… Sau cel putin, asa credeam eu…

Va intreb si eu, cat costa o analiza cost-beneficiu, facuta in 3 zile (ca ardea), la un standard normal la cap?


2 comentarii la “a scrie pentru a scrie… sau de ce ne place cantitatea…”
  1. Elena a spus:

    Chiar ma gandeam ca nu ai mai scris de ceva timp… simteam eu ca trebuie sa apara 1-2 articole interesante 🙂

  2. Adrian Stoia a spus:

    Va intreb si eu, cat costa o analiza cost-beneficiu, facuta in 3 zile (ca ardea), la un standard normal la cap?
    La întrebarea asta numai tu ai răspuns…
    Pot să-ți dau un sfat: stabilește un onorariu/tarif orar, vezi câte ore lucrezi, totul X spor de urgență (dacă arde, arde-l) – DAR COMUNICĂ DE LA ÎNCEPUT TOATE CONDIȚIILE și nu te apuca de treabă până nu ați bătut palma!
    Mult succes!
    P.S. Ar trebui să semnez PĂȚITU’

Comentariul tau