M-am uitat peste analizele cost beneficiu pe care le-am facut pentru IT – doar pe astea pot sa zic ca le fac intr-un mare fel, profesionist si normal la cap, nu pe altele… si am realizat ca, pe masura ce m-am specializat, ele au scazut… ca numar de pagini si au devenit mai consistente.

Lucrarea respectiva – tzeapa – a fost o astfel de analiza… In mod normal, pentru ca documentul sa fie complet, explicit, sa dovedeasca intelegerea proiectului si a beneficiilor sale, ar fi trebuit sa fie cel putin de 50 de pagini… o parte descriptiva, complexa, reluand o scurta descriere tehnica din SF si PT si una de analiza financiara si economica…

Rugamintea clientului meu a fost: cat mai putine tabele si nu mai scrie si tu atata!

Inteleg ca e criza, dar hai sa nu ne scumpim la malai (adica la hartia de imprimanta)… Vorbim totusi despre un proiect a carui justificare trebuie sa vina dintr-o analiza cuprinzatoare… Sau cel putin, asa credeam eu…

Va intreb si eu, cat costa o analiza cost-beneficiu, facuta in 3 zile (ca ardea), la un standard normal la cap?


2 Comments on “a scrie pentru a scrie… sau de ce ne place cantitatea…”

You can track this conversation through its atom feed.

  1. Elena says:

    Chiar ma gandeam ca nu ai mai scris de ceva timp… simteam eu ca trebuie sa apara 1-2 articole interesante 🙂

  2. Adrian Stoia says:

    Va intreb si eu, cat costa o analiza cost-beneficiu, facuta in 3 zile (ca ardea), la un standard normal la cap?
    La întrebarea asta numai tu ai răspuns…
    Pot să-ți dau un sfat: stabilește un onorariu/tarif orar, vezi câte ore lucrezi, totul X spor de urgență (dacă arde, arde-l) – DAR COMUNICĂ DE LA ÎNCEPUT TOATE CONDIȚIILE și nu te apuca de treabă până nu ați bătut palma!
    Mult succes!
    P.S. Ar trebui să semnez PĂȚITU’

Lasă un răspuns

XHTML: You can use these tags: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>